Saturday, March 31, 2018

Kebetulan?

Bismillah...

Assalamualaikum...


Yuhuu, jumpa lagi kite ni ye, alhamdulillah, bagus la kalau ada lagi, dan macam biasa, kita je yang ada, takde orang lain, haha

Sihat ke tu?, kalau sihat alhamdulillah, kalau tak sihat pergi rehat ye. Ha selalu aku nasihat orang rumah aku macam tu, haha giler kau, sayang kot, takkan nak biar je kan, walaupun tak dapat ada dekat sisi dia, tapi dapat nasihatkan dia pun kira lega la, at least mana tahu kalau nsihat tu dia dengar. Dia sembuh kita pun seronok, betul?

Oh ye, dok melalut benda apa tak tahu kite sambung topik. Okay, nak dipendekkan cerita, entry kalini pasal mimpi, ha sebelum ni aku ada update pasal mimpi juga, tapi pelik, yang ni kategori tak pelik sangat la cuma tertanya-tanya.

Sejak 2-3 harini, selalu juga aku mimpikan dia, kenapa ea?, orang kata kalau kita mimpi orang, orang tu rindu kita, eh yeke?, takkan la kot, kalau sekali tu mungkin la kebetulan je kot, tapi ni dah 2-3 kali, erm betul ke tak ea?

Ekceli tertanya-tanya juga la aku, kalau betul, betul la, kalau tidak mungkin mainan tidur, ye tak?

Tak tahu la macam mana, nak dibagitahu tak boleh, nak simpan jadi tanda tanya.

Erm, takpe la, tak dapat depan mata, dalam mimpi pun boleh la, hihihi.

Kalaulah awak tahu...

1 sila tinggalkan KOMEN anda ~ (^^):

Noor Maizan said...

Alahai suweetnyaa

Post a Comment

Domo-kun




Belog Si Monstaa Rawk ! (^^). Powered by Blogger.