Tuesday, May 29, 2018

Duhai Semangat

Bismillah...

Assalamualaikum...

Hai, apa khabar semua?, ingat lagi ke tu?, maaf la sebab lama tak update, walaupun rasanya tak ada yang baca tapi kena minta maaf juga mana tahu kot ada yang tercari cari.

Ohh ye...

Nak diceritakan kalini pasal mimpi dan semangat aku, kenapa?, entah la, sejak 2-3 harini selalu rasa down + rindu bah, kadang tu satu tahap rasa rindu giler, nak cakap macam mana pun tak tahu la. Bila jadi macam tu, semangat pun tak ada sangat, nak bercakap pun kurang, agaknya kena dengan tuannya baru ada semangat kot, cehhh, haha

Nak dipendekkan cerita, alkisahnya tidak lagi dapat bertentang mata apa lagi bersua muka, tapi hanya sekadar gambar yang dapat menjadi tetapan, oh indahnya ciptaan-Mu tuhan bila aku dapat melihat wajahnya disebalik sebuah gambar. Reda sedikit hati aku bila melihat dia yang tidak lagi dapat bersama. Aku tahu aku bukan yang terbaik apa lagi yang sempurna tapi aku cuba sedaya upaya.

Aku ingin mengucapkan kata maaf padanya, tapi kuat ke aku untuk bersemuka dengannya?, nak menatap mata dia yang ceria suatu ketika dulu bila dengan ku?, atau aku hanya perlu menulis surat untuknya?

Mungkin akan aku sampaikan surat padanya...

Kalaulah awak tahu...

0 sila tinggalkan KOMEN anda ~ (^^):

Post a Comment

Domo-kun




Belog Si Monstaa Rawk ! (^^). Powered by Blogger.