Tuesday, January 2, 2018

Khas buat nun jauh disana

Bismillah...

Assalamualaikum...

Berjumpa lagi kita dekat entry seterusnya, dan macam biasa, kita kita je, haha, nak dijadikan cerita, korang buat apa tu?.

Haa, nak dipendekkan cerita, kita buat entry pasal orang yang jauh dari kita, siapa?, boleh jadi kawan kita yang dah lama ada dengan kita, boleh jadi teman istimewa kita, boleh jadi keluarga kita, boleh jadi saudara-mara kita, siapa tahu kan?

Sakit tak rasa kalau orang orang dekat atas tu pergi dari hidup kau?, tak sakit?, jangan tipu, sakit weh memang sakit, tak tipu, aku sendiri pernah kena, dan kita semua pernah kita, sama ada kita yang meninggalkan atau kita yang ditinggalkan, kita yang meninggalkan mungkin la tak sakit mana, tapi yang ditinggalkan tu memang sakit.

Ada yang buat tak kenal pun ada, serious ada, nak dijadikan cerita, dulu aku ada kawan, memang boleh kata rapat la, lepak sama, keluar sama, main game sama, sampai satu masa dia jumpa kawan lain, dia tinggal aku macam tu je.

Sekarang?, dah jadi orang asing.

Tapi...

itulah lumrah manusia, tak ada yang kekal, sekadar datang dan pergi, lagi perit kalau dah lama dengan kita kan, kita tak boleh baca hati orang, tak apalah.

Kita doakan yang pergi itu selamat sentiasa dan dilindungi selalu, siapa tahu yang pergi tu akan jumpa yang lagi baik dari kita, kita tengok dia happy pun okay dah, kan?, hihi...

Kalaulah awak tahu...

0 sila tinggalkan KOMEN anda ~ (^^):

Post a Comment

Domo-kun




Belog Si Monstaa Rawk ! (^^). Powered by Blogger.