Thursday, January 11, 2018

Rasa rasa?

Bismillah...

Assalamualaikum...

Hai, berjumpa lagi kita dekat entry kali ni, dan macam biasa la, kita kita je yang baca, haha tak perlu dirisaukan.

Okay, ekceli kali ni tak la core sangat topiknya cuma terasa macam ada tanda tanya, eh kenapa?, tanda tanya apa?

Entah la...

Hihi tak la sebenarnya aku tertanya tanya, adakah dia masih lagi mengingati aku disini?, atau adakah dia sudah ada pengganti diriku?

Tak tahu la...

Firasat hati aku kata hatinya mungkin sudah dimiliki.

Entah la...

Kalau betul dia sudah mempunyai pengganti diriku, tak apa la, aku harap penggantiku lebih baik daripadaku, yang tak pernah putus menasihatinya, yang tak pernah jemu membebel mengingatkannya, yang sentiasa ada disisinya, yang sentiasa bersama susah senang suka dukanya.

Maafkan aku...

Aku seorang manusia yang sering melakukan kesalahan, aku sering menyakitimu, aku sering membuatmu kecewa, aku sering membuatmu derita, aku sering membuatmu rasa terkawal, aku sering membuatmu rimas denganku.

Maafkan aku...

Aku terlalu sayang, aku terlalu melindungimu, aku terlalu menjaga kamu, aku terlalu risaukan kamu, aku terlalu cintakanmu, aku terlalu rindu.

Maafkan aku...

Kini aku tidak lagi berada disisimu, kini aku bukan lagi kesukaanmu, kini aku bukan lagi tempatmu mengadu, kini aku bukan lagi tempatmu bermanja, kini aku bukan lagi pilihan hatimu, kini aku bukan lagi yang sering engkau rindu, kini aku bukan lagi segalanya bagimu.

Maafkan aku...

Aku cuma seorang yang tidak berguna bagimu, aku tidak memberimu kebebasan yang engkau mahu, aku cuma aku yang berangan dan bercita-cita tinggi ingin mengahwinimu dan sering menjagamu.

Maafkan aku...

Aku bukan lagi yang engkau mahu...

Kalau la awak tahu...

0 sila tinggalkan KOMEN anda ~ (^^):

Post a Comment

Domo-kun




Belog Si Monstaa Rawk ! (^^). Powered by Blogger.