Thursday, December 21, 2017

Mimpi aneh

Bismillah...

Assalamualaikum...

Buat apa tu?, dah makan ke?, ha jumpa lagi la kite dekat entry kalini, dan macam biasa, kite sorang je yang baca, haha...

Okay apa yang nak diceritakan ni adalah satu mimpi, mimpi aneh, pernah kena tak?, kata orang mimpi tu permainan tidur, tapi ada mimpi yang jadi nyata, ye ke tak ea?

Entah...

Aku nak kata apa pun tak boleh sebab bukan kerja aku kan, tapi bagi aku memang pelik la mimpi tu, pelik macam mana tu pun aku tak tahu la.

Agaknya aku ni kena mandi bunga la biar tolak bala, haha adoi dahsyat betul.

Mungkin perasaan je kot, kan?, yela bila hati susah semua benda boleh masuk, ye tak?, hmm haih tak apa, abaikan je la, mimpi biasa je tu...

0 sila tinggalkan KOMEN anda ~ (^^):

Post a Comment

Domo-kun




Belog Si Monstaa Rawk ! (^^). Powered by Blogger.